Funky light problem

 
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    ps3-game Index du Forum -> ...::: Informations :::... -> team
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
JoeClark
rang 6
rang 6

Hors ligne

Inscrit le: 01 Oct 2017
Messages: 154
Masculin
Point(s): 154
Moyenne de points: 1,00

MessagePosté le: Mer 1 Nov - 08:42 (2017)    Sujet du message: Funky light problem Répondre en citant

Hello,


I am having a real bear of a time learning how to get lights to render.
I am using only exterior artificial lights, all on in the project. Notice the entry walk has a row of recessed can lights. Only one of them shows "cutting" the gyp ceiling object...yet I get the whole row of lights illuminating objects below them...argh!
Anybody got any ideas as to why this is happening? There is no hidden object obscuring the lights, they are all placed in the same GWB ceiling object at the same height, they are all turned on...yet they do not show being "cut in" in the rendering but they show up that way in the model view.




What am I missing?








Please help....








I didn't find the right solution from the Internet.
References
https://www.revitforum.org/architecture-general-revit-questions/22901-funky…
animation examples


Revenir en haut
Publicité






MessagePosté le: Mer 1 Nov - 08:42 (2017)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Revenir en haut
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    ps3-game Index du Forum -> ...::: Informations :::... -> team Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  


Portail | Index | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Digital Dementia © 2002 Christina Richards, phpBB 2.0.6 Version by phpBB-fr-themes
Powered by phpBB © 2001, 2018 phpBB Group
Traduction par : phpBB-fr.com